Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлепен волан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлепен волан

    Привет на всички!

    Някой сблъсквал ли се е до момента с подобен проблем - външния слой на основата на волана е разлепен от самата основа. Имате ли идея с какво и дали може да се залепи? Някак си е дразнещо...




    Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

  • #2
    сваляш еърбега и лепиш с лепило за текстил кожа и пластмаса(за обувки). момент имат такова. става и с прома. с такива лепила трябва да намажеш двете части, да изчакаш определеното време и чак тогава да ги притиснеш една в друга.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      сваляш еърбега и лепиш с лепило за текстил кожа и пластмаса(за обувки). момент имат такова. става и с прома. с такива лепила трябва да намажеш двете части, да изчакаш определеното време и чак тогава да ги притиснеш една в друга.
      А как се маха капака на еърбега? Има ли някаква тънкост или опастност да осера нещо?
      Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

      Comment


      • #4
        Отзад има два винта с вътрешен шестограм 5(май беше).....най-добре си свали клемите на акумулатора,щом ще ти е за пръв път....
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Нищо няма да махаш. На моя волан ги залепих с моментно лепило на Хенкел - гел. Издърпах разлепеното още малко, намазах с лепилото един пояс с ширина 1-2 см, държах притиснато известно време и вече 3 годинии си стои залепено.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Отзад има два винта с вътрешен шестограм 5(май беше).....най-добре си свали клемите на акумулатора,щом ще ти е за пръв път....
            Благодаря!
            Тъкмо ще използвам случая да ресетна компа.
            Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

            Comment


            • #7
              задължително откачаш клемите на акумулатора. ако не го направиш, като откачиш буксата на еърбега ще запише грешка. винтовете би трябвало да са 3. може и да бъркам.
              точка

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                Нищо няма да махаш. На моя волан ги залепих с моментно лепило на Хенкел - гел. Издърпах разлепеното още малко, намазах с лепилото един пояс с ширина 1-2 см, държах притиснато известно време и вече 3 годинии си стои залепено.
                A основата каква е? На мен ми се стори, че е нещо подобно на твърд дунапрен или нещо подобно - поресто. Сещаш ли се точно за модела на лепилото, че Хенкел имат над 10 вида моментни и поне 3 от тях са гелове...?
                Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                  A основата каква е? На мен ми се стори, че е нещо подобно на твърд дунапрен или нещо подобно - поресто. Сещаш ли се точно за модела на лепилото, че Хенкел имат над 10 вида моментни и поне 3 от тях са гелове...?
                  Не съм сигурен, но мисля, че беше това.
                  Предполагам, че всяко друго моментно ще стане. Не помня да съм виждал дунапрен? Помня, че си играх да го притискам доста време, защото гела сякаш съхне по-бавно.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    задължително откачаш клемите на акумулатора. ако не го направиш, като откачиш буксата на еърбега ще запише грешка. винтовете би трябвало да са 3. може и да бъркам.
                    Няма проблем с бега, стига да не дава контакт докато е изключен.
                    Винтовете са два за шестогран 5-ца и са с лек наклон.
                    Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                    A основата каква е? На мен ми се стори, че е нещо подобно на твърд дунапрен или нещо подобно - поресто. Сещаш ли се точно за модела на лепилото, че Хенкел имат над 10 вида моментни и поне 3 от тях са гелове...?
                    Не е дунапрен, а пяна.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Мисията е изпълнена - лепилце на Хенкел и се случиха нещата без разглобяване на волана.
                      Благодарско на колегата rossenvn.

                      Това е лепилцето (синьото) което ползвах:
                      http://www.allegro-bg.com/pic/produc...ngle-RO-BG.jpg

                      Намазах обилно на зиг-заг там където ляга кожата като внимавах да не излезе над кожата, натисках като идиот 2 минутки да съм сигурен, че е хванало и така..
                      Last edited by slaf4u; d.m.y г., 16:17.
                      Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                      Comment

                      Working...
                      X